Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.10.2009 17:36 - В търсене на ангел хранител...
Автор: sweetginger Категория: Други   
Прочетен: 2199 Коментари: 6 Гласове:
2



Незнам доколко е вярно, това което намерих, но пък повечето от нас имат нужда да вярват в нещо или някой.
Говорете със своя ангел хранител, за да ви помогне

www.sanovnik.bg

Всеки има своя ангел хранител. Причината да не можем да ги видим и чуем, както те нас, е, че те съществуват на по-висока от нашата вибрираща честота. Ако се научим правилно да общуваме със своя всемирен пазител, той може правилно да ръководи нашите действия и житейски избор.

Освен това може да ни помогне да преборим самотата, защото е добър приятел, на когото може да доверите всичко, без да се страхувате от оценката му.

Има няколко начина да се свържете със своя ангел хранител. Обръщайте се към него мълчаливо, водени от вътрешния си глас и сърцето. Говоренето на висок глас също е вариант. Може и да му пишете, както бихте писали на приятел.

На лист хартия напишете датата, обръщение „Мой ангеле” и излейте това, което ви тревожи или това, за което се нуждаете от помощ и съвет, като накрая предварително благодарите. За да достигне вашият ангел до посланието е нужно да го изгорите.

Молбите ни към нашите ангели хранители могат да са всевъзможни – от най-баналните злободневни неща, до най- съкровените ни желания.

Ще усетите ползите от общуването с вашия невидим спътник в дребните неща от ежедневието. Вашият ангел ще ви даде знак, ще помогне при заплетена ситуация и ще ви подкаже правилното решение, стига само да усети вашата искреност и любов към него.



Тагове:   Ангел,


Гласувай:
2



1. rpatel - О! Като чета нещата, които си нап...
20.10.2009 18:30
О! Като чета нещата, които си написала... дали някога в някой предишен живот не сме се познавали и не сме били сродни души? Пишеш и мислиш точно като мен.
Благодаря ти за хубавите постинги!
Мисля, че в мое лице ще имаш един верен читател.
цитирай
2. анонимен - Всъщност не съм го писала аз, не мога ...
21.10.2009 08:36
Всъщност не съм го писала аз, не мога да си присвоявам чужд труд. Открих го, хареса ми и реших да го споделя. Иначе мисля, че всеки един от нас има ангел хранител, може би не изглеждат точно като по иконите, които сме виждали. Поместих го заради човек, който изгуби вяра в себе си и се отчая! Има надежда дори и в "най-тъмната и непрогледна нощ", поне аз така мисля.
Благодаря за хубавите думи:)
цитирай
3. rpatel - О! Не спираш да ме изненадваш! Преди ...
21.10.2009 09:33
О! Не спираш да ме изненадваш! Преди време бях много много тъжна и самотна и един много специален човек ми каза: Знам, че сега нощ за теб, но помни дори и след най-дългата нощ идва нов ден! А до тогава си мисли, че нощем има звезди!
Не е ли невероятно?
И сега съм тъжна понякога, но винаги мисля за това и сякаш сълзите не са толкова горчиви.
Благодаря ти! Желая ти усмихнат ден и нека забравим за тъгата поне за малко.
цитирай
4. sweetginger - Човек не трябва да се оставя на тъ...
21.10.2009 09:44
Човек не трябва да се оставя на тъгата, а напротив да я бори и във всяко зло да открива дори частица положително. Най-малкото тук сме, живи сме, а щом е така значи има надежда.
В една известна българска книга се казва:
"Когото идва зло, отвори вратите широко, защото не идва само, а след него идва и доброто".
Хубав ден и много положителни емоции:)
цитирай
5. rpatel - Да, права си! Просто няма начин да е ...
21.10.2009 11:33
Да, права си! Просто няма начин да е вечно нощ! :-)
За това на пук на всички проблеми, аз ще си се усмихна. Благодаря за милите думи!
цитирай
6. анонимен - обичай и уважавай своя ангел
21.10.2009 13:28
Виждал съм моя ангел -хранител на сън!Беше небрежно облечен,"човек" на средна възраст,но излъчваше изключителна доброта и съчувствие!Даже се стреснах!От тогава редовно се съветвам с него и никога не съм сгрешил!Но,и много внимавам вече какво върша!:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sweetginger
Категория: Други
Прочетен: 18093
Постинги: 6
Коментари: 16
Гласове: 45
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930